Զատկական հանելուկ-ասելուկներ. օր երրորդ

զզզ

Հանելուկներ

Կլոր է, գնդակ չի

սպիտակ է, բայց ձյուն չի

հենց որ ներկես կամաչի:  (Էմիլ Մուրադյան)

Կանաչ գույն է ու երկար

Աճում է դաշտ ու անտառ:(Իռեն Կարապետյան)

Զատիկ ծեսից անպակաս

Կանաչ գույնի նորահարս: (Եվա Սահրադյան)

Դու ամենուր կհանդիպես

Գարուն բերող կարմիր բզեզ: (Արեն Բաբաջանյան)

Կլոր բնում ճուտ է ապրում

Ինչի մեջ է նա բնակվում: (Աստղիկ Հակոբյան)

Ասելուկ-շուտասելուկ

Դեղին զատիկ, սև սև պուտիկ,

սև սև պուտիկ դեղնատոտիկ,

դեղնատոտիկ սիրուն զատիկ: (Էմիլ Մուրադյան)

Զատիկ, մատիկ կարմիր հատիկ

կարմրահատիկ սիրուն զատիկ,

սիրուն զատիկ կարմրապուտիկ

զատիկ , մատիկ կարմիր հատիկ: (Ռուբեն Ստեփանյան)

Об авторе margarittamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Դասավանդում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Դպրոց-պարտեզի 3-րդ դասարանում: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ մարդու հոգեբանությունը:Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ: Կարծում եմ հետաքրքրեց:
Запись опубликована в рубрике Նախագծային շաբաթվա ամփոփում, Բնագիտական փորձեր, Զատիկ նախագծի ամփոփում. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий